نرم افزار CRM - مدیریت ارتباط با مشتریان
نوشته شده توسط : parmisoft

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می‌کند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمان‌های مختلف را بیان می‌کند.

سی آر ام - crm

CRM یک راه تضمین شده برای مدیریت آسان

با استفاده از نرم افزار CRM نیازی نیست همیشه در محل کار حضور فیزیکی داشته باشید تا کارمندان کار خود را به خوبی انجام دهند. بلکه می‌توانید در هر مکانی که هستید با دسترسی به اینترنت کسب و کار خود را مدیریت کنید. با استفاده از نرم افزار CRM کارمندان می‌دانند که کم کاری و یا هر گونه سوءاستفاده ایی از چشم شما مخفی نخواهد ماند و هچنین گزارشاتی که از نحوه عملکرد آنها بدست می‌آورید می‌تواند باعث ایجاد انگیزه برای آنها بشود و کارها همیشه به خوبی انجام بپذیرند.

طبیعتا برای شما و سایر اعضای شرکت اتفاق افتاده که به دلیل مشغله کاری، بعضی از وظایف به موقع انجام نشده و یا خیلی پیگیری‌هایی که می‌توانستند مشتریان احتمالی را به مشتریان واقعی تبدیل کنند به دلیل فراموش شدن یا به موقع پیگیری نشدن این شانس را از دست داده اند. این فراموشی‌ها آمار قابل توجهی را در شرکت‌ها و سازمان‌ها به خود اختصاص داده اند که با جلوگیری از آنها می‌توان نتایج شگفت انگیزی را در کسب وکار مشاهده کرد.

 

ویژگی‌های کلی نرم افزار CRM

نرم افزار CRM به صورت خودکار وظایف و پیگیری‌های مشخص شده برای کارمندان را در زمان‌های معین به آن‌ها یادآوری می‌کند.

این نرم افزار تحت وب امکان اتصال به سانترال مرکزی شرکت یا سازمان شما را دارد؛ و روند آن به این صورت است که هر وقت تلفن شروع به زنگ زدن می‌کند اطلاعات مشتری در سیستم نمایش داده می‌شود که به سادگی و به سرعت می‌تواند به تاریخچه و سوابق مشتری دسترستی پیدا کرد.

این سوابق عبارتند از: تماس های انجام شده، پیامک‌ها، ایمیل‌ها، فکس ها، پیگیری‌های انجام شده، قراردادها، نمایش وضعیت کارهای کنونی مشتری و اینکه همکاران در تماس های قبلی با مشتری چه مباحثی را دنبال کردند و نتیجه تماس های قبلی چه بوده است.

برای مطالعه‌ی متن کامل این مقاله می‌توانید به CRM سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان مراجعه کنید.

همچنین برخی وب‌سایت‌ها نرم افزار CRM رایگان ارائه می‌دهند.




:: برچسب‌ها: نرم افزار CRM , نرم افزار تحت وب , کسب و کار , CRM ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: